[Authentication - Office 365] Users unable to connect / Connexion des utilisateurs impossible
Incident Report for NetExplorer
Resolved
[English]
This incident is now resolved. Affected clients have been notified and no further action is required.

[Français]
L'incident est maintenant résolu. Les clients affectés ont été notifiés et aucune autre action n'est requise.
Posted Mar 14, 2022 - 23:45 CET
Monitoring
[English]
Users managed through Office 365 might not be able to authenticate themselves following a failed automated maintenance operation.
Admin consent is required upon authentication and autorization to allow access to users.
Please contact our technical support if you need more informations.

[Français]
Les utilisateurs gérés via Office 365 pourraient ne pas pouvoir se connecter à leur plateforme suite à un dysfonctionnement d'une tâche de maintenance automatisée.
Le consentement d'un administrateur est requis lors de la phase de connexion et d'autorisation pour permettre aux utilisateurs de se connecter.
Veuillez contacter notre support technique pour tout complément d'information.
Posted Mar 14, 2022 - 19:15 CET
This incident affected: NetExplorer Services - France, NetExplorer Services - Luxembourg, NetExplorer Services - HDS, and NetExplorer Services - Dedicated Infrastructures.